Thursday, September 30, 2010

Semakan temuduga GST (2-6 Ogos 2010)

Alhamdulillah....syukur padaMu ya Allah.. Smalam..dlm kul 7 suku pm, Yana mesej gtau

'da, buka laman web kpm, check untuk intvw aritu'

Dalam hati nervous sgt2..aku berjaya ke tak ni..punyala risau.. sampai tak leh fikir..Aku ty Yana..

'Nama aku xde ke?'

Trus yana kol, dia pun xley nak buka laman web KPM lagi..aku pun dengan perasaan sedikit bertenang, ambil laptop, capai bboand..dlm hati..cepatla cepatla..xsabar da ni..takut...
Last2..bila buka..alhamdulillah..BERJAYA.. Syukur padaMu ya Allah.. Kegembiraan aku ni berlipat ganda apabila kwan2 yg aku pun berjaya---> Yana, Cmast, Muni, Masni, Nita dll :) termasuklah Encik Azim :)
Cuma sekarang ni..kena tunggu penempatan posting lak.. Aritu aku ada dengar la..dr sumber2 terdekat, dr JPN, pegawai diorang bgtau..pengambilan guru ni akan dibuat secara berperingkat..ye ke?? Yang ni buat aku jadi risau lak.. Yang akan membezakan kami semua sama ada cepat atau lambat kami posting.. Mungkin pengambilan pertama ni pada bulan 11. Tapi xtahu la kan..sbb ni seme kejoaan KPM. hehehe. Xpe, sekarang ni aku perlu berdoa dan bertawakkal.. Everything happens 4 a gud reason! yeah :)

Ni link untuk semak berjaya @ tak inteview aritu

Semakan Keputusan Temuduga GSThttp://apps.emoe.gov.my/egst/keptdugaogos10/

No comments:

Post a Comment