Wednesday, September 29, 2010

Konvo...oh konvo..

Insyaallah 16hb Oktober 2010, aku dan semua graduan pendidikan Sains, UPSI akan kembali ke Upsi untuk menghadiri majlis konvokesyen kami.. Agak lama tak berjumpa dengan member2 lama..i miss U guys!
5 hb ni, aku kena p Tanjong Malim plak..sebabnya?? Pegi ambil jubah untuk konvokesyen.. Mula2 rasa nak kirim je kat sesape yg sudi menolong..pastu rasa cam susah je.. Last2 aku decide aku nak pegi ambil jubah tu sendiri.. Aku nek bus ke Tanjong Malim, 4hb malam..sampai pagi tu..mandi2 umah Ida, then beratur untuk ambil jubah.. Pas siap je ambil jubah, aku nak berangkat terus ke KL..dgn cik abe (hehehe). Bukan ape, p KL pun sbb nak cari brg2 skit untuk konvo nnt..contohnya cam kasut dll :) Malam tu trus naik bus di Putra untuk balik ke Klate.. Agak penat la kot..tapi xpe la..berkorban sekali-sekala.. Lagipun da lama x tengok Tanjong Malim / UPSIku..
Arap2 dapat jubah yg ok dengan ketinggian aku..xmo la kalo terlalu labuh..aiyok! aku kan rendang je..hehehe..

p/s : tunggu akan kehadiranku ---> 5/10/10 ---> UPsi

No comments:

Post a Comment