Wednesday, September 29, 2010

I'm back again! :)

Assalamualaikum...

Kalau difikirkan..kira2 ikut hari jam minit saat seme..da hampir setahun aku xupdate aku nye blog.. Nape? Disebabkan terlalu bz..ye ke? hehe.. Actually..last year da hilang mood nak berblogging ni..kemudian ditimpa musibah lak..lagi la xmenyempat nak buka blog.. Pastu awal tahun 2010 plak aku praktikal kat SAMTSH, Klang..xde masa la nak layan blog.. Asyik ngan lesson plan je.. Kemudian abis praktikal, aku keje kontrak ngn Jabatan Perangkaan..start 1 Jun-31 Okt, menumpang Jabtan Penerangan, kalo ikutkan dalam surat tawaran. Tapi almaklum lah..bila tiba2 kena pegi Perkeso untuk buat semakan kualiti...argghh..jauhnya dr Pasir Mas nak ke sana..so aku decide..baik aku brenti..tolong mak kat umah kemas2 umah, blaja masak biar bg expert (hehehe). So arini, 30 September 2010, adalah ari last aku kat Pejabat.. Yay! Xyah dah keje sampai kul 5 pm.. Tapi sepanjang aku kerja kat sini n berpraktikal kat Klang...aku da banyak blaja perkara baru.. Macam2 la..insyaAllah laen kali akan diceritakan.. Ni pun aku rasa tetiba nak nulis2 dlm blog sbb nak tunggu kul 3 pm..nak balik umah..xsabarnya..huhu.. Ok lah nak makan kek batik mimi dulu..ok daa~~ tata

No comments:

Post a Comment